Zavolaj nám0910 435 579

Najčastejšie otázky

Výber tovaru

Poradíte mi s výberom produktov?

Veľmi radi vám poradíme pri výbere produktov, ktorý ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa na nás obrátite telefonicky na čísle 0910 435 579, e-mailom na adrese info@hellenergystore.sk prípadne online chatom na stránke.

Kde získam informácie o dostupnosti vypredaných produktov?

Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, Vám radi zistíme telefonicky na čísle 0910 435 579, e-mailom na adrese info@hellenergystore.sk prípadne online chatom na stránke.

Minimálne množstvo pri nákupe

Minimálna hodnota objednávky tovaru je 10,00 EUR s DPH. Minimálna objednávka je 1 kartón = 24 × 250 ml alebo 12 × 500 ml plechoviek (príchute je možné kombinovať).

Sú produkty rovnaké v kamenných predajniach ako aj na e-shope?

V našom eshope ponúkame aj príchute, ktoré nie su v predaji v kamenných obchodoch na Slovensku.

Kde nájdem tabuľku veľkostí?

Rozmery oblečenia sú spravidla uvedené v tabuľke veľkostí jednej z kárt produktu.

 

Registrácia a objednávací proces

Musím sa pri nákupe tovaru registrovať?

Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?

Jedným z dôvodov môže byť, že zadávate zlé heslo alebo ste registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa vám nedarí prihlásiť do vášho účtu, skúste zmeniť Vaše prihlasovacie heslo (zmena hesla).

Je možné objednať tovar aj telefonicky?

Ak sa vám nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke www.hellenergystore.sk, zavolajte na číslo 0910 435 579 a radi vám pomôžeme s objednaním tovaru telefonicky.

Kde zistím stav mojej objednávky?

Svoju objednávku viete sledovať po prihlásení sa do vášho účtu na webovej stránke www.hellenergystore.sk (prihlásenie). Ak nemáte vytvorený účet, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám sprostredkuje informácie o Vašej objednávke.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Zmeny v objednávkach môže vykonať len náš zákaznícky servis, preto ak Vám objednané položky nevyhovujú, urýchlene nás kontaktujte na našej infolinke 0910 435 579 alebo nám napíšte na info@hellenergystore.sk. Rovnako to platí aj pre zrušenie objednávky. Ak je však objednávka už vyexpedovaná, nie je možné do nej zasahovať. V prípade, že chcete nejaký z produktov vrátiť či vymeniť, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

 

Doručenie a platba tovaru

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame do 24 hodín od vytvorenia objednávky. V prípade platby prevodom, až po prijatí platby na náš účet. Naši zazmluvnení prepravcovia garantujú dodanie vašej objednávky už na druhý deň. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie do 24 hodín. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti.

Doručujete objednávky aj cez víkend?

Objednávky cez víkend nedoručujeme.

Aké sú možnosti platby, dopravy a doručenia tovaru? Aká je cena prepravného?

Zoznam aktuálnych prepravcov a cien nájdete v sekcii Platba a Doprava.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Objednávky vytvorené na stránke www.hellenergystore.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky.

Aké sú možnosti platby?

Platba na dobierku - Tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti (SDS / DPD / Doruč.to) alebo kartou (DPD / Doruč.to) pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese. Administratívny poplatok za platbu na dobierku je 1€. Platba kartou online - Svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard. Bankovým prevodom - Platbu za tovar môžete realizovať aj prostredníctvom online bankovníctva. Na vašu e-mailovú adresu pošleme informácie potrebné pre uskutočnenie platby cez elektronické bankovníctvo. Platbu môžete vykonať do 3 dní od vystavenia objednávky. Nezabudnite vyplniť všetky potrebné údaje, najmä variabilný symbol, inak sa môže proces predĺžiť. Tovar Vám odošleme až po zaevidovaní platby na našom účte. TatraPay - Klienti Tatra Banky majú možnosť zaplatiť svoju objednávku rýchlo a komfortne prostredníctvom aplikácie TatraPay. V rámci jednej objednávky si môžete uplatniť vždy len jeden kupón. Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej stránke v sekcii Doprava a platba.

 

Reklamácia a vrátenie tovaru

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne Vám odošleme balík ešte raz.

V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte sa čo najskôr obrátiť na našu zákaznícku linku. Žiadosť nám zašlite na mail info@hellenergystore.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, alebo zavolajte na našu infolinku 0910 435 579. Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 30 kalendárnych dní späť. Pošlite nám ho na adresu: HELL ENERGY SK s.r.o., ESHOP, Južná trieda 66, 040 01 Košice, SR. Do obsahu balíka vložte tento formulár. Po prevzatí balíka vykonáme finančnú náhradu.

Chcem reklamovať alebo vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ chcete produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, pošlite nám ho na adresu: HELL ENERGY SK s.r.o., ESHOP, Južná trieda 66, 040 01 Košice, SR. Do balíka, prosím, vložte tento formulár. Uistite sa, že sú všetky údaje vo formulári zadané správne. Po prevzatí balíka následne vykonáme reklamáciu a tovar vám vymeníme alebo Vám vrátime peniaze. Bližšie informácie o možnostiach a spôsobe reklamácie nájdete na stránke reklamačný poriadok.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak ste objednávku neobdržali do 3 dní od jej vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke 0910 435 579 alebo nám napíšte na info@hellenergystore.sk.